Sunday, September 23, 2012

Kebodohan Syiah laknatullah

Assalamualaikum,

Semakin berkembang Syiah laknatullah di bumi Malaysia...kesan daripada kemasukan ramai pelajar dan pensyarah dari Iran yang tidak dibendung dan dikawal oleh pihak Kerajaan Malaysia.

Mereka yang berselindung di sebalik nama pencinta Ahlul Bait...kini kepanasan setelah kejahatan Syiah terdedah ekoran daripada pemberontakan rakyat Syria (Ahli Sunnah wal-Jamaah) ke atas kerajaan Syria yang dipimpin oleh puak Syiah..

Tak syak lagi dendam Syiah kepada Ahli Sunnah wal-Jamaah (Sunni) sehingga ramai ulama Syiah pernah mengeluarkan fatwa halal bagi Syiah membunuh Ahli Sunni...malah si celaka Imam Khomeini pernah berkata bahawa Yahudi lebih mulia daripada Sunni...sebab itu Yahudi dibenar hidup aman di Iran tetapi Sunni Iran dibunuh, dihalau keluar dari Iran.

Antara ciri kesesatan Syiah adalah :

1. mendakwa bahawa malaikat Jibril tersalah hantar wahyu..sepatutnya wahyu dihantar kepada Saidina Ali dan bukan kepada Nabi Muhammad SAW.

2. Syiah melaknat, mencerca, memaki dan mengkafirkan Saidina Abu Bakar As-Sidiq, Saidina Umar Ibn Khatab, Saidina Usman bin Affan, Zaid bin Harith, Saad bin Abi Waqas, Abdur Rahman bin Auf, Abu Hurairah, Muawiyyah Abu Suffian dan ramai lagi para Sahabat Nabi SAW...

3. Syiah menuduh isteri Nabi SAW iaitu Saidatina Aisyah sebagai pelacur malah setiap tahun Syiah laknatullah merayakan kematian Saidatina Aisyah dengan slogan Aisyah is in Hell (Aisyah dalam neraka) bukti http://www.youtube.com/watch?v=wbOZLdqyxpY

banyak lagi kesesatan Syiah yang terlalu panjang untuk dihurai disini...sila ikuti fanpage ini untuk info lanjut http://www.facebook.com/ganyangsyiah

Kebodohan Syiah

Mereka mendakwa mereka pencinta Ahlul Bayt (keluarga Nabi SAW) tetapi mereka tidak sedar bahawa ramai yang mereka kafirkan adalah ahli keluarga Nabi Muhammad SAW sendiri !!!...

1. Saidina Abu Bakar As-Sidiq = bapa mertua Nabi Muhammad SAW

2. Saidina Umar ibn Khatab = bapa mertua Nabi Muhammad SAW

3. Saidina Usman bin Affan = menantu / sepupu Nabi Muhammad SAW

4. Saidatina Aisyah = isteri Nabi SAW

Lupakah Syiah bahawa Saidina Abu Bakar As-Sidiq la yang memujuk Saidina Ali bin Abu Talib untuk memberanikan diri meminang Saidatina Fatimah Az-Zahra anak kesayangan Nabi SAW...tetapi Syiah melaknat pula manusia yang bertanggungjawab memujuk Ali meminang Fatimah..

Syiah laknatullah juga lupa bahawa Nabi Muhammad SAW berkahwin dengan Saidatina Aisyah atas perintah Allah..mana mungkin Allah menjodohkan Rasulullah SAW dengan seorang wanita yang jahat lagi kotor???.....sudah tentu Aisyah seorang wanita mulia hingga Allah memerintahkan Rasullulah SAW berkahwin dengannya.

CELAKA SYIAH..CELAKA KHOMEINI...CELAKA IRAN....SYIAH BUKAN ISLAM....

No comments:

Post a Comment